VAMPIRES ARE REAL
یک شنبه 26 / 12 / 1390برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

کشف دفترچه یادداشت «برام استوکر» خالق دراکولا اطلاعات جدیدی درباره چگونگی خلق این خون آشام کلاسیک بیان می کند. به گزارش گاردین، این دفترچه خصوصی در اتاق زیرشیروانی در جزیره وایت، سرنخ های مرموزی از مشهورترین اثر این نویسنده یعنی «دراکولا» ارایه می کند.

علاوه بر ارایه تصاویری زنده از دوبلین سال های 1871 تا 1881 ، این دفترچه که توسط نتیجه استوکر «نویل دابز» پیدا شده، پنجره‌ای بر زندگی خصوصی استوکر می‌گشاید. دابز با ارایه عکس‌هایی از صفحات این دفترچه برای «داکر استوکر» نوه برادرزاده استوکر و نویسنده رمان جدید «دارکولا : نامیرا» او را از این کشف مطلع کرد.

 

داکر استوکر که دست خط جد بزرگ خود را وحشتناک توصیف کرده به کمک دکتر الیزابت میلر از انجمن دراکولا موفق به خواندن این متون شد. قرار است این دست نویس ها سال آینده که صدمین سال درگذشت برام استوکر است از سوی انتشارات رابسون منتشر شود.

این دفترچه عجیب 100 صفحه ای که مدت ها پنهان مانده بود، مربوط به زمانی است که استوکر دانشجوی ترینیتی کالج دوبلین بود و شامل تلاش های اولیه او برای نوشتن نثر هایی درباره دراکولا به سبکی روزنامه‌نگارانه است. داکر استوکر می گوید این نوشته ها نشان دهنده تشابه جدی بین این دفترچه و آثار منتشر شده در مجله جاناتان هارکر است و نشان می‌دهد این مطالب حدود 20 سال بعد در کتاب دراکولا به کار رفته است.

 

او می‌گوید از آنجایی که استوکر درباره خود کم نوشته است، طرفداران دراکولا و محققان آثار استوکر خود را برای تصورات آزادانه درباره استوکر آزاد گذاشته‌اند و افسانه ها و اسطوره هایی درباره زندگی او به وجود آمده است. حالا؛ با این روش شدن این بخش از زندگی او، بقیه زندگی او نیز می تواند بهتر تفسیر شود.

 

این دفترچه با فصلی با عنوان «ماهیگیری شبانه» باز می شود که داکر و میلر می گویند نشان دهنده علاقه بیش از حد نویسنده به توصیف در سبک نثر گل و طبیعت است. این همچنین نشان دهنده ارتباط نویسنده با دریا و احترام او برای مردمی است که از او سپاسگزار بوده اند و بعدها در نوشته هایی مثل «دراکولا» در سال 1897، «تفاهم نامه واتر» در سال 1894 ، «اسرار دریا» در سال 1902 و «عشق بزرگ» در سال 1914 دیده می شود.

 

در مدخل بعدی نوشته شده « یک مرد سایه ای روی یک دیوار می سازد که ذره ذره با جمله ها کامل می شود...» این جمله بعدها آغازگر داستان «سازنده سایه» استوکر شد.

هرچند این دفترچه تا 8 سال پیش از نوشته شدن دراکولا را در برمی‌گیرد، اما مدخل های چندگانه ای در کتاب دراکولا وجود دارد که منبع آن همین دفترچه است.

 

برام استوکر نویسنده ایرلندی در 8 نوامبر 1847 در کلونتارف ایرلند که حاشیه ساحلی شهر دوبلین بود، متولد شد. مشهورترین اثر وی دراکولا است که منبع الهام تعدادزیادی نمایشنامه، داستان و مورد اقتباس برای ساختن چند فیلم قرار گرفته. استوکر را یکی از نویسندگان کلاسیک سبک وحشت می‌شمارند. دراکولا جد خون آشام های امروزی ست و فیلم های متعددی درباره او ساخته شده است.



پنج شنبه 25 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:54 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

در اتفاقی عجیب و نادر زوج کاملا شیطانی سوئیسی، یک هم جنس خوار و یک شیطان پرست خون آشام در یک بیمارستان روانی با هم ازدواج کردند!

ایساکین جانسون ۳۳ ساله از میشل گاستفسون، خون آشام ۲۳ ساله درخواست ازدواج کرد تا با ازدواج خود شهر را در شوک و بهت فرو ببرند!

ایساکین جانسون ، میشل گاستفسون


هلی کریتنسن، مادر پنج فرزند را که با وی رابطه نامشروع داشت، به قتل رساند، سرش را برید و بخش هایی از بدنش را خورد بعد از آن در اینترنت با افتخار از این کار خود یاد کرد!

میشل گاستفسون هم پدر مجردی را کشت و خونش را نوشید، سپس قبل از دستگیری به جرم خود در اینترنت اعتراف کرد و عکسی انداخت که قطرات خون را که از لبانش راه گرفته بودند نشان می داد او در این عکس شمشیر قدرت و یک خنجر نیز به دست گرفته بود!



پنج شنبه 25 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:51 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

پلیس ایالت «آریزونا» در آمریکا از دستگیری زوج جوان خون آشامی خبر داد.
www.FunMehr.com - منبع سایت فان مهر
 


به گزارش ایسنا، «آرون هومر» ۲۴ ساله و «آماندا ویلیامسون» ۲۱ ساله اهل منطقه «چندلر» در ایالت «آریزونا» هستند که در پی حمله به منزل یک مرد ۲۵ ساله به نام «رابرت مالی» او را ابتدا با چاقو و ساطور کشته و تکه تکه کردند و سپس با ایجاد سوراخ‌هایی در جسد این مرد جوان، خون او را مکیدند.

«جو فاواتزو» ـ رییس پلیس منطقه «چندلر» در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ ایالتی آریزونا، خاطر نشان کرد: این زوج جوان پیروی فرقه «خون آشام‌ها» هستند و قصد داشتند با این کار، تمرین مکیدن خون را انجام دهند.

 



پنج شنبه 25 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:46 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که طی چند هفته اخیر چندین خبر در مورد کشته شدن افرادی به طور ناگهانی مخابره شده که پس از انجام بررسی ها مشخص شد، کشته شدگان توسط افرادی خون آشام کشته و خونشان مکیده شده است.

گفته می شود اخبار منتشر شده در مورد ظهور این خون آشام ها، درباره منطقه شیعه نشین کاظمین در حومه بغداد بوده است. در پی انتشار این اخبار، موجی از ترس و نگرانی منطقه را فرا گرفت.

در همین حال برخی مقامات مسئول در عراق، گویا با هدف کاهش ترس و نگرانی اهالی منطقه کاظمین، اعلام کردند که خبر ظهور افراد خون آشام، جوسازی رسانه ای بوده است.

این مقامات مسئول عراقی در ادامه افزودند: در واقع طی هفته های گذشته چندین حادثه قتل مشکوک در منطقه کاظمین گزارش شد. پس از آن میان مردم این منطقه شایعه افتاد که این قتل ها کار افراد خون آشام بوده است.

این مسئول عراقی در پایان اظهارات خود افزود: بررسی های اولیه انجام شده نشان می دهد که در واقع این قتل های انجام شده، تصفیه حساب شخصی میان گروهی از اهل سنت و شیعیان بوده است.



 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 82903
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1