VAMPIRES ARE REAL
پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

بحث و ابهام در رابطه با ماهیت وامپایرها بی شمار است. امروزه می دانیم در بدن انسان پس از مرگ گازهایی تولید می شود كه بدن را مثل بادكنك متورم می سازد و به این دلیل تا مدتی جسد ظاهرا سالم و تازه به نظر می رسد. در طی پروسه پوسیده شدن جسد، مایعاتی در سینه جمع می شوند كه گاهی از دهان یا بینی به بیرون تراوش می كنند و این تصور بوجود می آید كه در دهان مرده خون جمع شده است. پوست در طی همین جریان به عقب كشیده شده و به همین علت به نظر می رسد كه ناخن ها رشد نموده اند.
در سال 1756 برای اولین بار گزارش جرج تالار(Georg Tallar) وجود خون آشام ها را یك تعبیر اشتباه از نوعی بیماری كه بر اثر عادت بد غذایی بوجود می آید دانست و اظهار نمود كه در اثر این بیماری و تب های تند، خون آشام مانند كابوسی به سراغ بیماران می آید. او خون آشام را چیزی جز خرافه عنوان ننمود. در سال 1984 لیونل میلگرام( Lionel Milgrom) پزشك آمریكایی نیز سعی نمود كه به این پدیده وجهه علمی ببخشد. او در این سال مقاله ای درباره نقش هموگلبین و تاثیر كمبود وجود آن در خون نوشت و از بیماری به نام مربوس گونتر(Morbus Gunther) نام برد كه باعث حساسیت زیاد در برابر نور، پیوره (كه باعث میشود دندان ها درازتر به نظر برسند) و قرمز شدن دندان ها در برابر نور و كم خونی می شود. او حتی حساسیت خون آشام در برابر سیر را نیز به این ترتیب توضیح داد كه سیر دارای آنزیمی است كه علائم این بیماری را شدت می دهد. همچنین متخصص پوست اسپانیایی ژوان گومز آلونزو(Juan Gomez Alonso) در سال 1982 این پدیده را به بیماری هاری نسبت داد. از نظر او شخصی كه به هاری مبتلا می شود دچار توهم، كابوس، بی خوابی و رفتار غیر طبیعی است. اثر زخم گاز گرفتگی در او دردناك می شود و كم كم درد به كل بدن منتقل می شود و گرفتگی های شدید ماهیچه ای چهره او را هراسناك می نماید. چون بیمار نمی تواند آب دهان رو فرو دهد در دهانش كف جمع آوری می شود.



پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

لیکانتروپی:
لیکانتروپی یک بیماری بسیار خطرناک است حاصل ژن های ناقص برگرفته از ژن های ناقص پدر و مادر است. اما مذهبیان با خبر از وجود این بیماری علت آن را گناهان بر اثر روابط جنسی خواهر و برادر دانستند و گفتند: خداوند این گناه را هرگز نمی بخشد و آنگاه که موقعش بشود عرش خداوند بر سر آنها می لرزد و در آتش جهنم به بدترین شکل می سوزند و خداوند وبالی به گردن آنها آویزان می کند.
این وبال همان بچه ی نیمه انسان و نیمه گرگ است.ولی83 % این گرگنما ها قبل از رسیدن به سن 17 تا 20 سالگی جان خود را از دست دادندو 5/8% از آنها به دست خانواده ی خود کشته شدند.این گرگینه ها در حدود اواخر عمر خود حدود 1/5 تا 3 خوی وحشی گری به شکل می گیرند.
این بیماری به دو صورت وجود دارد که شامل:
1_لیکانتروپی فیزیکی و غیر ظاهری: در این بیماری فرد شکل ظاهریش تغییر کرده و بدنش مو در میاورد و دستانش دارای پنجه می شود و وزن بدنش به شدت کم میشود(حدود 30 تا55 کیلو گرم) و از پلک پایین چشمانش رنگ خون مشاهده می شود.و همان طور که گفتم در این لیکانتروپی فرد خوی وحشیگری میگیرد
متاسفانه برای این نوع لیکانتروپی راه درمان و یا داروی آرامبخش وجود ندارد.
2_لیکانتروپی فرضی:در این بیماری فرد دچار دیوانگی شده و خود را یک گرگ فرض می کند.



 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 82890
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1